HEIHEI HEINÄKUU

tiistai 1. elokuuta 2017



Heinäkuussa: 

- Sain vihdoin nukkua. 
- Itkin pahaa oloa.
- Kävin kahdesti huvipuistossa.
- Otin jokaisesta kesäisestä päivästä ihan kaiken irti. 
- Vietin enemmän aikaa pois kotoa kuin kotona.
- Olen vallan uudestaan rakastunut poikaani, jonka persoonallisuus korostuu ja kehittyy koko ajan <3
- Ihastlein kauniita auringonlaskuja.
- Join ihan ensimmäisen aperol spritzini. 
- Koin Porin Jazzit ekaa kertaa. 
- Nautin täysin rinnoin aikatauluttomasta elämästä molempien lasten kanssa viilettäen ympäri ämpäri.
- Tummensin rusketusraitojani (myös jalkapöydissä). 
- Tapoin (Tuomas auttoi ) lähes kaikki parvekekukat. 
- Aloitin Samuelin synttärivalmistelut. 
- Tajusin, että mun lapset on maailman parasta reissuseuraa.
- En ole käynyt yhdelläkään lenkillä. 
- Sain kuulla tuntemattomalta ihmiseltä, että olen suloinen äiti. 
- Olen vihdoin bongannut hyviä ruokapaikkoja Porista. 
- Pissasin housuun nauraessani kippurassa. 
- En edelleenkään heittänyt talviturkkiani. 
- Petyin ravintolaan. 
- Ikävöin kovin mun parasta ystävää.
- Unohdin monta tapaamista ja dedistä. 
- Muistin taas miksi rakastan Turkua niin kovin. 
- Itkin onnesta ja liikutuksesta.
- Nautin aidosti hetkessä elämisestä lasten kanssa ja tunsin sen itsessäni.  

Heinäkuu oli hirmu vauhdikas ja menoa on riittänyt, mutta just semmosen mä siitä halusinkin. Haluan ottaa aina kaikesta kaiken mahdollisen irti ja viime kuussa onnistuin siinä kyllä 100%. En sanonut millekkään ei, menin yksin, olin superylpeä mun lapsista, jotka jaksoivat kaikki päivät tehdä ja nauttia mun mukana. Paljon tehtiin myös perheenä kivoja juttuja ja vähäiset hellepäivät ei loppupeleissä ole haitanneet, eikä meistä ainakaan auringon puute näy mitenkään!! Ihana heinäkuu ja edessä on vielä elokuu, joka tulee varmasti olemaan vielä monin kerroin parempi - tiedän sen!
 

2 kommenttia: